naar Fremantle

11 december 2014 - Fremantle, Australië

Vandaag richting noorden gegaan, richting Perth.                                            Daar we niet zoveel km's wilden, hebben we geprobeerd om toch nog beetje bij de kust langs te gaan, beetje toeristische route zeg maar. Alleen kwamen we steeds weer bij highway 1 uit, we moesten er wel over!

Uiteindelijk, na door het Australische Botlekgebied te hebben gereden,  beland in Fremantle op een Big4, zonder internet voor ons :(

Gelukkig kunnen we zelf een hotspot maken met Gertjans mobiel.

Dus toch weer een paar foto's..(niet zoveel als gister, minder beleefd en daar hadden we onbeperkt internet)

Vanaf de camping konden we nog een wandeling naar het strand maken. Op de terugweg waren we alleen het pad even kwijt. Caroline stelde voor weer richting strand te gaan om te kijken waar het fout was gegaan en liep alvast weer die kant op. Gertjan wilde even op internet kijken waar hij langs moest..toen kwam er een jongen aan die vroeg of hij even een foto van Gertjan moest maken met Gertjans camera... Gertjan snapte het niet en riep Caroline erbij

Caroline die vond dat Gertjan niet opschoot, was net weer op weg naar Gertjan om te kijken waar hij nou bleef.

Toen de jongen doorkreeg dat Caroline er ook was, rende hij er snel vandoor!

Poging om camera te stelen???

Gelukkig was alles goed afgelopen en vonden we het goede pad ook weer!  (Hopelijk die jongen ook!)

1. Jjanny:
    11 december 2014
    Zo zie je maar weer. Altijd opletten. In Fremantle hebben ze didgeridoo 's te koop trouwens.
    de shop waar ik mij altijd verlekker.
    Heel veel plezier nog de laatste week
  2. Marco:
    11 december 2014
    Heeft Gertjan niet even gauw een foto van de rennende jongen geschoten?
  3. Gertjan en Caroline Meijer:
    11 december 2014
    tja..Janny..onze koffers zijn niet zo groot...anders hadden we een didgeridoo meegenomen..
    en nee Marco..t besef kwam later...
  4. Mam:
    11 december 2014
    Wat een Mazzel, Je hebt bestemt een bescherm-engel op je schouder gehad.

en jullie hebben ook nog mooi weer erbij, hier is het bar en boos, "dikke buien" en de hele dag "duuster" tja de donkere dagen zijn al even aanwezig. Jullie krijgen vast ontwenning-verschijnselen als je terug bent..ha,ha.........ben benieuwd of je mooi bruin bent geworden.
  5. Gerjan stikker:
    11 december 2014
    Ja,deze story heb ik ook al eens van Ned. Gehoord,dus uitkijken .
    Nou,Gert jan nu voor de volgende keer maar op Engelse Les!!!!!
    Heb je de blue wren nog gezien? En wat een leuke camping met een bbq area?
    Maak er nog wat van,de tijd vliegt.groet GH.
  6. Gertjan en Caroline Meijer:
    12 december 2014
    Is de blue wren een vogeltje? Dan hebben we hem niet (bewust) gezien
    Enne...we zijn geen bbq mensen..dus niet op gelet ;)