Alweer een maand terug..

16 januari 2015 - Oostwold Gem Oldambt, Nederland

Het is inmiddels een maand geleden dat we op de terugreis waren van onze reis..Toen we aankwamen op Schiphol stonden Paul en oma Meijer ons bij de Gate op te wachten! Geweldig!

Nu zijn de feestdagen achter de rug en het gewone leven is weer begonnen.

Ik moet zeggen dat het wel erg vreemd voelde dat je van je zomervakantie, hier zo plompverloren in de Kerst kwam.

Maar goed, inmiddels voelt het weer vertrouwd!  En kijken we terug op een geweldige reis en genieten we nog na met het verslag en de foto's!

We vonden het heel fijn dat jullie allemaal zo meegeleefd hebben en hopen dat we een beetje indruk hebben gegeven van Australië.

We hebben in tegenstelling tot wat Reislogger zegt, zelfs 10.277 km's afgelegd!

Het was de moeite waard! Aan te bevelen!

1. Peter Akkerman:
    16 januari 2015
    Schier da je dr weer bennen !! Ook schier da je noar t zin had hemmen !! Wie waiten van verhoalen van Heleen, dat as je dr ainmoal west hemmen je dr veul voaker noar tou willen.
    t Is heur twaaide Voaderland zegt ze altied.
    t Is ook schier da je hier t nust weer goud vonnen hemmen en de gang van zoaken weer snel te pakken haarn.
    Ook om aander reden bennen we bliede dat je dr weer bennen, doarvan hemmen ze joe al op dhoogte brocht.
  2. Jjanny:
    17 januari 2015
    Mooi dat jullie je reisverhaal hebben afgesloten
    Dat slot miste ik namelijk. Het was abrupt afgelopen.
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.
    Kun je lang op teren. En prachtige foto's als herinnering.
  3. Kees en Gerda:
    17 januari 2015
    Sluit mij volledig bij Janny aan.