snel om Perth heen...

12 december 2014 - Moora, Australië

In Fremantle hadden we een brochure van de receptie meegenomen over dagtours vanaf Perth. Daar stond een leuke tour in waar je een volledige dag meeging volledig verzorgd.

Eerst naar een Nationaal Park om de wilde planten te bekijken, dan door naar een plek waar de lunch zou worden genuttigd, door naar de Pinnacles (die wilde we al graag zien) en dan met een 4WD bus over de zandduinen heen scheuren..spectaculair leek ons dat...

We hadden alleen nog wat vragen, zoals waar moeten wij opstappen? (er stonden alleen hotels op de site waar je opgepikt moest worden...maar wij hebben een camper..

Dus eerst maar beetje rond Perth blijven hangen..voor t antwoord..

Bleek dat we midden in Perth moesten opstappen en Nee zij wisten niet waar wij dan de camper moesten parkeren..ons probleem..

Nou dan gingen we zelf wel naar de Pinnacles! Scheelt ook weer in de knip! ;)

Naar t Noorden dus!  Uiteindelijk op een zelf-registreer camping beland in Moora. Gelukkig wist een aardige kampeerster ons de sleutelcode voor de douche en toilet te vertellen.. morgen maar weer verder.

Helaas had Gertjan hier geen telefoonbereik en dus geen internet..(Caroline wel ;) , maar ja, die heeft geen internet)