Charter Towers

8 november 2014 - Charters Towers, Australië

Vandaag van Innisfail via de A1 tot Townsville gereden en daarna de A6 op naar Charter Towers. Hier staan we weer op een Big4 campground.

Het is hier erg heet, 33 graden!

Het linkse rijden gaat inmiddels een stuk beter.

We hebben heel veel kangoeroes gezien, dood langs de weg, nu de levenden nog een keer...ze moeten er zijn!

Verder langs veel wegen gereden waar de bosbrand heeft gewoed..

Veel suikerriet bedrijven gezien en kleine treintjes waarmee het riet vervoerd wordt, wij vroegen ons al af wat voor klein spoortje er lag ;)

1. Marco:
    8 november 2014
    Zei ik al van de kangoeroe's! :P Hopen dat je er inderdaad ook nog levende tegenkomt! Is het trouwens allemaal van het zelfde soort? Of heb je verschillende soorten die er dood langs de weg liggen?

Kun je trouwens je mail bekijken?
  2. Marcelly:
    8 november 2014
    Wat een actie gelijk de tweede dag. Jullie bussie ziet er heel knus en comfortabel uit en wat een geweldig idee om daar 40 inmiddels 38 dagen in te vertoeven.
    Heel leuk om jullie zo te volgen en succes met de hitte, dat zal wel ff wennen zijn.
    Groeten van ons
  3. Gertjan en Caroline Meijer:
    8 november 2014
    Ja Marco, verschillende groottes...dus wallibi's en gewone..
    maar we zijn van plan om vandaag over de A7 te gaan , die ligt iets meer door het binnenland, wie weet dat we dan levenden zien!
    En ja Elly, we zullen wel moeten rijden..anders redden we Perth niet haha..we hebben nog een lange rit te gaan..
    we willen nog bij de GreatBarrier Reef kijken, en the Blue Mountains, nog op bezoek bij Sebastiaan en Esther, vlakbij Melbourne..en dan via the GreatOcean Road richting Perth.
  4. Jjanny:
    9 november 2014
    O jullie gaan nog zoveel leuke dingen zien.
    Koala's bv. Kookaburra's
    Maar die zie je wat meer naar het zuiden.
    Jullie gaan ook the Great ocean road doen zeker? Is ook prachtig
  5. Gertjan en Caroline Meijer:
    9 november 2014
    zie je de kangoeroes ook zuidelijker Janny of zijn het meer schemerdieren ofzo? we hebben nog geen levende gezien... en inderdaad we gaan the Great Ocean Road ook rijden..lijkt me erg mooi...