We zijn er!

7 november 2014 - Innisfail, Australië

Na een lange vliegreis zitten we nu op de camping in Innisfail.

Vanmorgen om half 8 zijn we aangekomen in Sydney en moesten toen nog weer 3 uur doorvliegen naar Cairns waar we camper gingen halen.

Omdat we in Sydney Australië binnen kwamen, moesten we daar de tassen ophalen, door de douane heen en weer afgeven voor de volgende vlucht..

Maar we hebben het gered en om half 2 zaten we bij het camper bedrijf.

Het viel Gertjan nog niet zo mee om links te rijden, we hadden dan ook de pech dat het bedrijf aan een drukke weg zit en er direct rotondes komen..

Beetje eten ingeladen en toen naar een camping in Innisfail gereden...

Straks maar op tijd op bed om wat bij te slapen, zodat we morgen weer fris op pad kunnen gaan!

1. Ruth:
    7 november 2014
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Nu maar lekker uitrusten en dan kan het echte reizen beginnen!
    Oh ja, die rotondes, als bijrijder ook goed blijven meekijken (bij m'n vader ging het bijna een keer fout toen we in Schotland waren, omdat hij vergat dat hij naar rechts moest kijken ipv links - als wij niet 'pas op' hadden geroepen, hadden we daar een botsing gehad...)
    Veel plezier!!
  2. Petra:
    hallo vakantiegangers,
    goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
    dan kunnen jullie nu even bijkomen. en dan op naar het grote avontuur.
    voorzichtig rijden hoor,
    groetjes Petra en stephan
  3. Jjanny:
    7 november 2014
    Beetje goede vluchten gehad?

Mooi campertje Moet je ook maar eens rijden Carolien. Stille wegen genoeg.
    Beetje jetlag zeker. Nu maar lekker genieten
  4. Yv:
    7 november 2014
    Mooie camper, beetje formaat VW bus, dus da's wel vertrouwd, alleen nog wennen aan het links rijden ;-)
    En wat Ruth zegt: goed meekijken op rotondes, maar ook met inhalen...
    Ach, het went vanzelf :P
    Veel plezier!
    Yv & co
  5. Marco:
    7 november 2014
    Alweer een behoorlijk stuk gereden als ik het op de kaart zie. Heb je geen foto's van Dubai? :P
  6. Gertjan en Caroline Meijer:
    8 november 2014
    nou de eerste nacht geslapen in onze camper..het was hier zo maar donker...niets vernomen van de schemerfase...dus rekening houden met op tijd zoeken naar een slaapplaats. Vanmorgen wel vroeg weer licht, dus maar op tijd weer op pad gaan in t vervolg..
    We moeten nu eerst een supermarkt zien te vinden..gister snel wat spul bij een benzinepomp gekocht, maar dat was niets teveel.
    En ja Marco, een paar foto's van Dubai, maar die heeft pap op zn telefoon..was jij daar toen ook met zo'n treintje naar de gate gebracht? wat een blingbling allemaal he?
    wel weinig soepjurken gezien, had meer verwacht, dat was in Canada op de airport wel anders ;) (misschien zijn ze daar wel allemaal heen verhuisd)
    De vluchten gingen goed Janny, maar wat een end!
    We zullen proberen om jullie beetje op de hoogte te houden, ik weet niet of we dagelijks internet hebben...
    Ik wou in Word schrijven en dan kopieren naar de blog, maar dat wil dus niet..moet echt zelf in de blog schrijven..