op weg naar Ceduna...

29 november 2014 - Ceduna, Australië

Vanmorgen rond 7 uur vertrokken richting Ceduna...lange hete rit voor de boeg, dus niet te laat vertrekken ivm de moeie oogjes in de middag..( t werd inderdaad 40 graden onderweg)

De reis ging via de B56 naar Port Augusta. Een belangrijke plaats voor Australië, daar staat nl een electriciteitcentrale die de stroom naar alle kanten levert..

Verder vervolgens over de A1 : Kimba, Wudinna, Wirrulla naar Ceduna...de korte route naar Ceduna dus...

Toen we aankwamen op de camping vertelde de campingbeheerster wat er allemaal te doen/ zien was in de buurt..en of we via Streaky Bay kwamen...nou nee dus.. de korte route betekent ook dus heel wat moois gemist, als je haar mag geloven ;)

We blijven hier morgen ook nog ( 't is immers zondag)..vandaar ook deze late update, want dan kan ik morgen ook nog even via Net4 internetten (50 mb is maar 24 uur geldig..)

T is hier lekker koel, we hebben heerlijk zeewindje..ongeveer 26 graden én wind!

Morgen gaan we een wandeling maken is de bedoeling naar ik geloof Tricky Point.

Wordt vervolgd...

1. Anita, Geert en Gido:
    30 november 2014
    Daar zaten we al op te wachten....een binnen foto. Komen er nog meer? We zijn wel benieuwd hoe de camper er van binnen uit ziet.