Thevenard/ Ceduna

30 november 2014 - Ceduna, Australië

Vanmorgen wat uitgeslapen en na de koffie op pad gegaan om naar Pinky Point te lopen in Thevenard. Een schiereilandje van Ceduna.

In Thevenard staan grote silo's en wordt heel wat verscheept...

Een tippeltje van in totaal zon 10 km..

Heerlijk weer 25 graden met een lekker zeewindje, dus goed te doen!

Het is geen 2000 km meer naar Perth dus we kunnen het nu rustig aan doen, nog 16 dagen op de teller..

Volgens de kaart die we gister van de campingbeheerster kregen is er best nog veel te zien onderweg!  Hoezo dáár is niks meer!! ???

1. Mam:
    30 november 2014
    ik vind dit mooier,als al die uitgestrekte landerijen van het begin.
    Neem nu de tijd om rustig te genieten,en indrukken op te nemen.'voor 'je oude dag" om over te mijmeren. ha, ha geen grap, mijn ervaring spreekt hier. groetjes van Mam
  2. Marcelly:
    1 december 2014
    Wat is het toch heerlijk om jullie zo te volgen. Het wordt hier kouder en het is fijn om ons aan jullie belevenissen te warmen. Hoe bevalt het kamperen daar. jullie beginnen trouwens al een lekker kleurtje te krijgen. tenminste zo lijkt het op de foto's of kleuren jullie ze in :)
  3. Harme:
    2 december 2014
    nog 2000 km. En 16 dagen, ik vond ook al dat jullie behoorlijke race eenden waren ;).
    Zal in ons dagboek nog eens kijken of ik nog wat aanraders voor jullie heb voor de rest van jullie (omgekeerde volgorde) reis.