van Norseman naar Esperance

4 december 2014 - Esperance, Australië

Vanmorgen om half 9 vertrokken  richting de kust..naar Esperance. Niet zo heel veel km's dit keer ''slechts'' 203..

De eerste camping die we bezochten (niet zo'n grote) had geen plaats meer (no vancancies), dus toch maar naar de grote..meer dan 170 plaatsen

Die had gelukkig wel een plekje...om half 12 dus op de plaats!

Het tijdsverschil met NL is nu niet zo groot meer, dus de verhalen komen wat later op internet pas rond koffietijd/ lunch ;) s middags dus even kijken naar een nieuw verhaal...(het is hier 7 uur later dan in NL)

Na de lunch zijn we richting centrum gelopen langs de strandboulevard..

Esperance staat bekend om z'n witte stranden, we hadden de zonnebril op..het zou vast oogverblindend zijn...nou viel beetje tegen..gewoon strand..maar ja, de zon zat ook even achter de wolken..

Zelfs een spatje regen op de terugweg...maar qua temperatuur heerlijk, stukken minder heet dan in Norseman!

Ze hebben hier joekels van kerstbomen, optuigen moet nog, maar in de winkels schalt dat ze dromen van een witte Kerst!  (dat blijft hier bij dromen ;)  )