laatste dag in de ''onbewoonde'' wereld...

3 december 2014 - Norseman, Australië

Na gister van de receptie wat reisgidsen meegenomen te hebben van West Australië hebben we besloten in één ruk door te rijden naar de bewoonde wereld...door naar Norseman! Volgens Miep ''530 km gewoon rijden!''...je zou bijna de neiging krijgen om eens raar te gaan rijden!

Zo gezegd, zo gedaan...Gertjan speelde voor wekker en zei om 7.15 uur op zijn telefoon...ooh t is al kwart over 7, we gaan rijden!

Dus snel eruit, gedouched en het laatste restje ontbijt wat er nog was opgegeten, douche sleutel weer inleveren bij de receptie (10 dollar borg!) en op pad..Ziet Caroline opeens op de klok van de receptie dat het 6 uur is! (Tijdzone gemist...)

Onderweg kwamen we nogmaals een tijdzone over...nu waren we de draad totaal kwijt...immers..geen internet, ook geen wereldklok op de telefoon!

Onderweg nog een paar landingsstrips van de Flying Docters op de weg gezien...en ook diverse fietsers! Onvoorstelbaar je kunt hier immers alleen liek uut deur!

(Gister trouwens ook een wandelaar gezien!  Karretje mee, en gaan met die banaan)

Om 12 uur lokale tijd in Norseman aangekomen, 530 km gewoon gereden en nog mooi op tied veur de waske!

Terwijl het hangt te drogen in het zonnetje, even Reislogger bijwerken! Zijn jullie ook even weer op de hoogte!