van Wodonga naar Sebas en Esther

21 november 2014 - Heathmont, Australië

Vanmorgen om 10 uur vertrokken van de camping. eest een stuk over de snelweg gereden en toen via de B300 naar Mansfield.

Onderweg op een rustplaats, nog even een kort wandelingetje gemaakt..

In Mansfield was het even zoeken naar de goede weg, maar uiteindelijk zaten we op de C511.

Dit was een weg door een National Park, en overal zag je plekken waar je met je tent kon camperen langs de beek. Weinig voorzieningen echt back to Basic.

Maar na veel geslinger omhoog en naar beneden, het leek op t laatst wel een achtbaan, kwamen we terecht in Warburton.

Toen mocht Miep ons vertellen hoe we bij Sebas kwamen ..en gelukkig deed ze dat goed!

Om ongeveer 19 uur kwamen we aan op Alkira Court!

Waar we hartelijk ontvangen werden door Sebas, Esther, Nils en Marten. (Die voor de gelegenheid een uurtje later op bed mochten.)

's Avonds gezellig bijgekletst met Sebas en Esther.

1. Kees en Gerda:
    22 november 2014
    Intussen alle reisverslagen gelezen en de foto's gezien. Leuk om jullie zo te volgen. Aan de kleuren te zien kunnen ze daar wel een buitje gebruiken. Veel plezier verder en de groeten bij Sebastiaan.
  2. Peter Akkerman:
    22 november 2014
    Moi, Prachtige reis zo te zien en maar genieten !!n Buike wotter mot kennen. Wat lekker is Kangaroevlees maar denk wel aan je vingers !! Veel plezier verder op de reis.
  3. Gerjan stikker:
    22 november 2014
    Hey wat geweldig zo de trip te volgen ook omdat we er zelf 5 jaar geleden waren.lieve groet aan Bas en Esther en kids..word vervolgd druk met uitpakken verven enz.