toch maar richting het Noorden..

6 december 2014 - Ravensthorpe, Australië

Gisteravond hebben we besloten om toch maar eerst naar Hyden te gaan, we wilden toch de Wave Rock zien, en wisten niet hoe we die het beste moesten inpassen, want hij ligt een beetje uit de richting.

Dus 200 km naar t Noorden vanuit Hopetoun, óp naar Hyden!

Onderweg er naar toe vonden we op een parkeerplaats wat zaden...blijkbaar had een vrachtauto de bak even schoon gemaakt, er lagen 2 bultjes...wat het is??  We hebben ze in een bakje met water gelegd, kijken wat het wordt. Nu ik dit schrijf zijn ze al behoorlijk opgezwollen, dus de kiemen zullen zo wel komen ;)

Tegen de middag waren we in Hyden. We hebben de Wave Rock (een rots in de vorm van een golf) bewonderd en Hippos Yawn  (net of een Nijlpaard gaapt) zie de foto's..heel apart..

Doordat de fotograaf in 1963/64 een prijs met een foto van deze rock won en deze gepubliceerd werd in National Geografic, werd de rock pas bekend.

Daarna wilden we nog een stukje rijden en dan een camping zoeken.. 't is uiteindelijk een camping net voor Katanning geworden.

We blijven hier ook morgen staan..even een zondagse rustdag ;)

1. Hannah:
    6 december 2014
    Wat een mooie foto's! De Hippos Yawn rots lijkt er echt op. En wow, die Wave Rock... Die ziet er op de foto al spectaculair uit, in het echt is ie vast nog spectaculairder. Veel plezier nog!
  2. Marcelly:
    7 december 2014
    Heeel erg mooi!!!!!!!Wij zijn inmiddels een beetje jaloers op jullie maar vinden het top dat wij op deze manier met jullie meereizen. Enjoy. hier is de puntmuts net het land uit en horen wij aan de horizon de belletjes van die ander roodgemutste al gaan. Dus wij maken ook heel wat mee.:)