Mildura

27 november 2014 - Mildura, Australië

Gisteravond hebben we besloten dat we vandaag op deze camping zouden blijven.

We hadden nl een toeristen gids van Mildura gekregen van de campingbeheerder en daar stond in dat ze hier de laatste stoom peddel boten hadden (van 1881).

Dat leek ons wel wat, bovendien kon ik dan direct weer wat was wegdraaien ;)

Zo gezegd zo gedaan, om dik 10 uur vertrokken richting de werf. Wij dachten half uurtje lopen...nou dat was dus een uur!

We misten dus de ochtend boot van 10.50 uur, de tweede zou om 13.50  uur gaan...Daar moesten we dus maar op wachten, nog een klein stukje terug gewandeld  en even een cappuccino met sandwich ham salad, en Gertjan ham seeds en mustard gegeten, heerlijk!   Daarna weer naar de boot...

De middagronde was niet erg druk bezet, waren er s ochtends nog rijen mensen aan boord, ik denk dat de middagronde zo'n 25 gasten had...lekker rustig dus, maar denk niet dat de schipper blij was. 2 uur durende tocht over the Murray River gevaren, heerlijk relaxed!  Om 16 uur waren we terug met de boot, en toen moesten we dus weer een uur teruglopen naar de camping. Nu lampje dus wel uit!

Morgen gaan we weer verder rijden...waarschijnlijk noordelijk van Adelaide..

We zien aan de statistieken dat jullie onze verhaaltjes goed lezen, we hebben meer volgers als genodigden! Geweldig!