van Heatmont naar Geelong

23 november 2014 - Geelong, Australië

Vanmorgen uitgeslapen en daarna luxe ontbijtje voor 2 bij Esther. Sebas was nog met Nils naar soccer.

Toen iedereen weer terug was gingen we ( Sebas, Gertjan en Caroline) naar het werkterrein van Sebas. We hoorden wat voor hitech hoogstandjes daar gemaakt worden! Geweldig. Wat een knappe koppen bij elkaar.

Ze fabriceren veelal medische test-apparaat dingen. BV een dingetje waar ze droge-ogen-ziekte mee kunnen opsporen in een vroeg stadium, zodat genezing mogelijk is.

Maar ook voor politie, een dna profiel test, zodat de dader sneller opgespoord kan worden.

Allemaal erg interessant...

Hierna gingen we nog weer terug naar Alkira Court en na een beetje gegeten te hebben, zijn we vertrokken naar Geelong.

We hebben 2 hartstikke leuke dagen gehad, maar t weekend is weer voorbij en morgen moeten kids naar school en Sebas weer aan t werk, dus weer verder met onze rondreis!

We moesten om in Geelong te komen dwars door Melbourne, hoge wolkenkrabbers links en rechts, trambaan en linksrijden!

1. Jan & Elsa:
    23 november 2014
    we vinden het heel leuk om jullie verslag te lezen.
    we komen er niet altijd toe om te reageren.
    het is een bijzondere belevenis. geniet er van!
    hartelijke groeten
  2. Corry en Lenus:
    24 november 2014
    In dankbaarheid dat jullie ons met dit medium mee laten genieten wensen jullie een fijne voortzetting en een gezonde en veilige thuiskomst.
  3. Jjanny:
    24 november 2014
    Hartstikke knap dat jullie door melbourne heen zijn gereden.zo idioot druk als het daar is.
    Leuk om die foto's te zien.dat wij daar ook hebben gelopen.