the Grampians

25 november 2014 - Dimboola, Australië

Esther vroeg laatst of we ook nog naar the Grampians gingen, na in de reisgidsen gekeken te hebben, besloten we onze route daar toch maar langs te laten gaan.

De reisgids vertelde dat van Wartook naar Halls Gap de moeite waard was. Wij besloten hem net andersom te nemen, omdat dat beter uitkwam.

Vanmorgen vertrokken we dus ook vanuit Warrnabool naar het noorden via de C178,  waar langs grote melkveehouderijen stonden, om vervolgens met de C216 door het park te gaan. En daarna dus van Halls Gap naar Wartook..onderweg kwamen we the Balconies tegen, hier hebben we een stop gemaakt.

Esther bedankt voor de tip! Het was de moeite waard.

Nadat we de Grampians uitkwamen zijn we doorgereden naar Horsham, en hebben hier wat boodschappen gedaan.

Toen kwamen we in een groot landbouwgebied, dus besloten we om maar gauw naar een camping te gaan, dan is er morgen meer bij collega boeren te zien misschien..

Wij realiseren ons dat jullie een beetje beeld krijgen van de foto's, maar voor het echte werk, raden we jullie aan om het eens met eigen ogen hier te aanschouwen! Dit is niet in de foto of op film vast te leggen...

Nu ik dit schrijf op de camping in Dimbolaa is het net of we in een grote voliere zitten, de vogels twetteren hier dat het een lust is...zeemeeuwen getwetter is er niks bij (of koppel spreeuwen...)

1. Kees en Gerda:
    25 november 2014
    Mooi hoor allemaal. Zijn de immigratie eisen hoog?
    Gisteren Rail away gezien. De trein reed in hetzelfde gebied waar jullie nu zijn.
    Is ook mooi.
    Goede aandacht morgen.
  2. Anita, Geert en Gido:
    25 november 2014
    We hebben jullie reisblog gelezen. Mooi verslag en foto's. Goede reis.
    Groet'n oet Nijwoal.
  3. Jan Drewel:
    25 november 2014
    Mooi dat het jullie goed gaat en dat je een goede reis hebt tot nu toe! De uitnodiging voor een bezoek aan Australie leg ik nog even in de la. Ik hoop dat jullie een hele goede reis hebben verder! Alle goeds gewenst! Groet! Jan
  4. Gertjan en Caroline Meijer:
    25 november 2014
    Kees en Gerda: van de immigratie eisen weten wij niks, wij gaan hier alleen op vakantie en daar heb je alleen vakantie visum voor nodig ;)
    En Jan: Wat in de la (vat) ligt, verzuurt niet...
  5. Gertjan en Caroline Meijer:
    25 november 2014
    Hé Anita, stuur de camper vast maar op, kun je hier volgend jaar rondtrekken!