Goondiwindi

13 november 2014 - Goondiwindi, Australië

Vandaag een rustdagje ingepland. Eerst wat uitgeslapen tot 8 uur en daarna rustig aan koffie gedronken en de was even gedaan.

Vanmiddag even in Goondiwindi gekeken , eigenlijk veel te heet...over 40 graden!

Maar goed ..we moesten wat boodschappen hebben, dus ook noodzakelijk kwaad..

Daarna in een heet zwembad gedobberd, water kon wat ons betreft wel 10 graden kouder, dan koel je tenminste ook even af..nu is het bijna 18.30 uur en wordt het iets koeler..30 graden inmiddels ;)

Bij het zwembad hoorde ik net dat het morgen weer wat heter wordt...gelukkig gaan we rijden met de airco aan!

1. Marco:
    13 november 2014
    Maar snel wat zuidelijker gaan dus :). Misschien dat dan de temperaturen weer wat dragelijker worden.
  2. Petra:
    13 november 2014
    wauw wat een avonturen allemaal, geniet er maar lekker van, en misschien wordt de temperatuur wel wat minder. want als het zo warm is kun je ook minder doen. behalve snorkelen of andere water activiteiten. we blijven jullie volgen.
  3. Jjanny:
    Een beetje Fontana idee dus

Hebben jullie geen last van mosquito's 'savonds?
  4. Gertjan en Caroline Meijer:
    14 november 2014
    Nou Janny..we gaan s avonds vroeg op bed, zitten nog even bij de airco in de camper na het eten, en dan s ochtends vroeg op pad als het nog niet zo heet is.
    het is nu half 6 en we zitten net op de camping..
    zo even eten en dan route plannen voor morgen ;)