campground Bathurst

16 november 2014 - Bathurst, Australië

Vannacht heeft het geregend! Het is nu lekker afgekoeld..20 graden heerlijk!

Gister een Ananas soldaat gemaakt met zn tweeën , heerlijk, maar het water smaakte daarna wel erg bitter...

Vandaag lekker rustig aan...beetje reisgidsen doorspitten, kijken wat we allemaal nog kunnen gaan doen..de reis verloopt voorspoedig dus tijd zat voor nog leuke dingen ;)

Het is hier een heerlijk rustige camping..

Goede plek om onze 30 jarige huwelijksdag te vieren. Koffie met iets lekkers!

1. Gerjan stikker:
    16 november 2014
    Hey guys.geweldig en proficiat.met jullie 30jaar together.wij over half jaar .mooi he aussie??,
    Geniet van elkaar en de reis.
  2. Marieke:
    16 november 2014
    Dit noem je nog eens een huwelijksreis! Maak er nog een mooie tijd van en nogmaals gefeliciteerd met julie trouwdag! Zie je jezef nog staan kleumen in je mooie trouwjurk/pak voor de foto's? Nu kun je elkaar het zweet van't voorhoofd vegen! Hahaha.... Aus der Reihe; LiEFDE IS....
  3. Ruth:
    16 november 2014
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!
  4. Jjanny:
    Gertjan en Carolien

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. We zullen vanavond op jullie toasten:)
    Genieten verder
  5. Hannah:
    16 november 2014
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
  6. Pap en Lena:
    16 november 2014
    Van harte gefeliciteerd met jullie 30e jarig huwelijk. Nog vele jaren samen in goede gezondheid.
    Fijn dat het nu wat koeler is, hebben jullie het idee thuis te zijn.
  7. Michelle:
    Klinkt geweldig allemaal!
    Geniet van jullie huwelijksdag, een mooier plekje om dat te vieren kun je toch bijna niet verzinnen?
  8. Mam:
    van Harte Gefeliciteerd , en geniet van jullie reis.'
    lees je mail, voor het vervolg. lieve groetjes van Mam
  9. Gertjan en Caroline Meijer:
    17 november 2014
    iedereen bedankt voor de felicitaties! het is inderdaad een stuk warmer als 30 jaar geleden! ;)