van Katoomba naar Goulburn

19 november 2014 - Goulburn, Australië

Vandaag niet zo'n heel grote afstand te gaan, dus wilde Gertjan niet over de highway.

Toeristische route dus...Miep zou ons vertellen waar we langs moesten...eerste weg liep dood op een erf waar een boos poedeltje ons afging jagen! De geit liet zien wat hij er van vond en ging zitten schijten..

Dus maar terug, bij de laatste afslag stond dat we de andere kant op naar het Abercrombie National Park zouden gaan, misschien konden we daar dan wel door...

De (zand) wegen werden steeds steiler en er zaten mooie bulten in om de weg een beetje op plek te houden en het water van de weg af te geleiden...tot opgegeven moment de weg wel heel steil naar beneden ging!      Sh*t..  draaien dus, en t hele stuk weer terug..

Genoeg spanning voor vandaag...de ''gewone'' weg maar verder..als we h'm konden vinden..

Maar 't is gelukt, we zitten nu op de camping in Goulburn.

1. Roelf en Gre:
    19 november 2014
    We vinden het leuk om jullie zo op deze manier te volgen.
    Wat zien en beleven jullie veel. Ik zou zo zeggen geniet er maar
    van.
  2. Dianne:
    19 november 2014
    Dat soort zaken is heel herkenbaar. Onze kinderen maakten op een gegeven moment de afspraak dat ze een gulden van Wessel kregen als we weer op een onverharde weg o.i.d. kwamen tijdens de vakantie.
    Leuk om zo een beetje mee te genieten van jullie reis. Geniet nog maar met volle teugen.
    Groetjes Dianne